zondag 14 december 2008

Fijn dat we nu een webblog hebben, hopelijk gaan alle leden er regelmatig gebruik van maken! Ik zal de blog in ieder geval regelmatig volgen.
groet

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leden van de Skikring Delft eo kunnen hier hun persoonlijke berichten plaatsen.