Fijn dat we nu een webblog hebben, hopelijk gaan alle leden er regelmatig gebruik van maken! Ik zal de blog in ieder geval regelmatig volgen.
groet
zondag 14 december 2008
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Uitbreiding van de Site van de Delftse Ski vereniging
Geen opmerkingen:
Een reactie posten
Leden van de Skikring Delft eo kunnen hier hun persoonlijke berichten plaatsen.